Kiitos, kiitos.Völva kirjoitti:Onnea Dianalle uuden/toisen virallisen nimen johdosta!
Ihanko totta? En muista, oletko jossakin kohtaa jo maininnut tämän, mutta enpä ole tiennyt, että völvat ovat niin harvassa! Sehän on sitten sitäkin suurempi onni, että olet juuri täällä meidän foorumilla.Völva kirjoitti:---koska völvahan on periaatteessa sama kuin noita. Onnekseni, tai oikeastaan surukseni, olen kuitenkin ilmeisesti vieläkin Suomen ainoa völva, joten siksi se personoi toistaiseksi minut aika hyvin.
Kiitos *punastuu*. Täällä on ihana olla!Diana kirjoitti: Sehän on sitten sitäkin suurempi onni, että olet juuri täällä meidän foorumilla.
KiitosSerene kirjoitti:Ja onpa tosiaan hienoa, Völva, että ainoana völvana täälläpäin, olet tällä samalla foorumilla kanssamme!
Hienoa kuulla, että olet löytänyt polkusi tai saanut varmuuden siitä. Oletkin ollu paljon mielessäni kesän aikana ja mietin mihin mahdat päätyä. Jos joskus haluat, niin olisi mielenkiintoista kuulla polustasi (tuolla vain rekkautuneille näkyvällä puolella).Serene kirjoitti:Tämä on oikeastaan ainut foorumi, missä esiinnyn tällä nimimerkillä. Pidän kyllä kovasti Serenestä. Tosin nyt, kun tässä on kulunut joku puoli vuotta siitä, kun tajusin maailmani muuttuneen ( jos näin voi asian ilmaista ), niin nimimerkkini ei kyllä kuvaakaan minua yhtään! Ainakaan vielä. Olen sittenkin hieman kärsimätön välillä, vaikka aluksi tuntuikin tietyllä tapaa helpottavalta löytää se oma juttu ja tie, mitä kulkea.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa