Serene kirjoitti:Tosta intuitiojutusta oon lukenut ja katsonut videoita tubesta. Mielenkiintoista ja ihan mahtavaa, että tollasia asioita voi opetella.
Nyt oon törmännyt paljon sellaiseen, että oma terveys ja hyvinvointi pitää olla ihanteellisella tasolla, että voi harjoittaa noituushommia. Muuten ei onnistu. Mitä mieltä? Onko totta? Siis nää jutut on sellasia, että pitää juoda teetä, ei kahvia. Pitää syödä kasviksia, ei mitään einestä. Pitää liikkua paljon, ei saa olla lihava. Onko nää jonkun tietyn suuntauksen uskomuksia? Kuulostaapa ihan tylsältä! Rakastan kahvia ja pizzaa

...en yhdessä, vaan erikseen.
Minun kokemuksellani on aivan selvää, että sitä "näköä" pystyy harjoittelemalla voimistamaan. Vähän niinkuin herkistyisi kaikelle sellaiselle mikä normaalisti on näkymättömissä. Etupäässä se ilmenee niin, että on helpompi tuntea kaikkea mahollista, useimmiten ihmisistä ja paikoista. Ihan kuin se pieni sisäinen ääni joka toisinaan antaa pieniä aavistuksia asioista alkaisi jutella kovempaan ääneen ja selkeämmin.
Sitten yksi "taito" mikä miulle on ajan kanssa tullut, tosin se on melko kyseenalainen, on kaikenlaiset näyt jotka tapahtuvat unen ja valveen rajamailla meditaation päälle. Yleensä siis nukkumaankäydessä. Sitä en tosiaan tiedä onko se ihan pelkästään korvien välissä tapahtuvaa vai ei, mutta en pidä sitä kovinkaan merkityksellisenä. Merkillinen asia sen sijaan on se, että siinä tilassa joskus näkee semmosta mille myöhemmin löytyy selkeitä merkityksiä, näitä on miulle käyny monta kertaa ennen jotain yllättävää elämänmuutosta tms.
Mitä tuohon terveyteen ym. tulee, komppaan Dianaa, ei todellakaan tarvitse olla mikään super fitness tyyppi. Etupäässä tossa on kai just se, että niin kauan kun on suurin piirtein täysissä ruumiin ja sielun voimissa niin pistä loitsien vaan. Jos pääkopassa mättää, silloin ei todellakaan kannata sotkea ylipäätään minkään okkultin kanssa, olkoon noituutta tai jotain muuta.
By my feet the flowers of witchery abloom.