Fenris kirjoitti:Sitten voisi tietysti tehdä oman osion, jos joku mahdollisesti haluaa jakaa tietoa hyväksi havaituista kaupoista, joista kukakin tarvikkeita hankkii. Itsellä on nyt vain muutama vakipaikka mistä hankkia semmoisia välineitä, mitä ei voi itse kerätä. Elikkäs tämän tyyppinen "mainostus" olisi kyllä tervetullutta! :3
Jospa kyhään jonkinlaisen markkinaosion? Keksikääs sille jokin nimi! Edellisellä foorumilla taisi olla Markkinat, ja Pakiksessa Tori. Jos ei niistä kumpaakaan laittaisi. "Puoti"?
Reea kirjoitti:Noi noita-aiheet vois vaikka laittaa vähän piiloon että ei ihan yleisesti hypi kaikkien silmille, koska aihe on hankala ja arka eikä kuulu kaikelle kansalle.
Näillekin voi tehdä oman osion. Nyt sitten päästään kysymykseen, että kenellä sinne tulisi olla pääsy, kaikille rekkautuneille, vai vain osalle?
Mun puolesta rekkautuneet voisivat päästä sinne. Toisaalta sinne voisi myös kutsua ihmisiä, jotka ovat osoittaneet osaavansa keskustella järkevästi. Mä en edelleenkään aio jaella suuria salaisuuksia tai seikkaperäisiä ohjeita netissä, joten sikäli sama mulle.
Mikä nimeksi, Salaisuuksien kammio?