Kysy mitä hyvänsä (tyhmää)

Re: Kysy mitä hyvänsä (tyhmää)

ViestiKirjoittaja Serene » 16.10.2019 19:32

Diana kirjoitti:P.S. Kiva, kun sustakin kuuluu, Serene. :)

Pahoittelut, etten ole ollut viime aikoina aktiivinen täällä. Olen antanut aikaani muille (tylsille ja väärille) asioille, enkä ole jaksanut sosialisoida. Nyt kuitenkin on aika taas keskittyä itseensä! :)
Serene

ViestiKirjoittaja Diana » 17.10.2019 18:29

Hitto, kun on niin kauhea kiire!

Vilkaisin pikaisesti netistä, ja Serene on oikeilla jäljillä noiden oluenpanijanaisten suhteen. Juutalaiset, kveekarit ja "yrttien tuntijat" myös mainittu, joten ehkä kaukaisesti omakin teoriani menee ainakin... noh, johonkin suuntaan. ;) Juttu on kuitenkin pidempi, ja täytyy joskus palata tähän paremmalla ajalla. Olipa joka tapauksessa kuitenkin hauskaa, että tämäkin asia tuli keskusteluun. Kaikkea sitä oppii, kun vanhaksi elää. :ugeek:

Serene kirjoitti:
Diana kirjoitti:P.S. Kiva, kun sustakin kuuluu, Serene. :)

Pahoittelut, etten ole ollut viime aikoina aktiivinen täällä. Olen antanut aikaani muille (tylsille ja väärille) asioille, enkä ole jaksanut sosialisoida. Nyt kuitenkin on aika taas keskittyä itseensä! :)
Useimmilla täällä on ajoittain sellainen liuta kaikkea kummaa meneillään omassa elämässä, että eivätköhän kaikki ymmärrä, millaista se voi ikävimmillään olla. Pääasia, että tulit taas, ehdin jo ihmetellä, mihin olit kadonnut. :)
"Haeresis est maxima opera maleficarum non credere; To disbelieve in witchcraft is the greatest of all heresies."
Malleus Maleficarum 1486
Diana

ViestiKirjoittaja Fraenia » 21.10.2019 19:17

Kiitos Selene ja Diana kun jaksoitte paneutua miun kysymykseen! Nyt oon itsekin taas vähän sivistyneempi.
Fraenia

ViestiKirjoittaja Diana » 12.12.2019 20:13

Kalenterivuoden viimeinen täysikuu, ihs vai tärkeä homma?
"Haeresis est maxima opera maleficarum non credere; To disbelieve in witchcraft is the greatest of all heresies."
Malleus Maleficarum 1486
Diana

ViestiKirjoittaja Reea » 13.12.2019 15:47

Diana kirjoitti:Kalenterivuoden viimeinen täysikuu, ihs vai tärkeä homma?
Onks siinä jotain normitäysikuuta enemmän extraa kun se on viimeinen? Ei niin mitään käryä, täysikuu sinänsä on kyllä aina ihan semitärkeä homma. [icon_think.gif]
Reea

ViestiKirjoittaja Diana » 15.12.2019 11:58

Reea kirjoitti:--Onks siinä jotain normitäysikuuta enemmän extraa kun se on viimeinen?
No ei ainakaan mulle, mutta eikös tässä ketjussa pitänyt kysellä tyhmiä... :mrgreen:
Malleus Maleficarum 1486
Diana

ViestiKirjoittaja Vieras » 27.04.2020 12:52

oon kattonut tätä palstaa aika usein ja miettiny että voiks tänne liittyy jos on kristinuskon kirjossa vielä mukana ja jos oon alaikänen?
Vieras

ViestiKirjoittaja Diana » 27.04.2020 13:13

Kyöpelinvuorelle ovat tervetulleita kaikki kiinnostuneet ikään katsomatta. Uskonnollinen vakaumus ei myöskään ole este, mutta foorumin aihepiirit on rajattu koskemaan (uus)pakanallisia uskontoja, shamanismia sekä noituutta.
Malleus Maleficarum 1486
Diana

ViestiKirjoittaja Admin KK » 27.04.2020 13:58

Muistakaa rekisteröityä käyttäen toimivaa sähköpostiosoitetta, johon pääsette kirjautumaan.
Admin KK
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Vieras » 11.05.2020 16:56

Kysyn nyt sitten jotain "tyhmää", kun on kerran mahdollisuus ! Oon pohtinut tätä jo pidempään, enkä oikein löydä vastausta mistään suomenkielisestä keskustelupaikasta. Elikkäs, haluaisin tietää, että miten noidaksi tai shamaaniksi tullaan ja mistä tietää, milloin on valmis?
Vieras

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu