Astrologia

Astrologia

ViestiKirjoittaja susi nuppunen » 12.02.2019 22:03

Hei löytyykö Kyöpelinvuorelta muita astrologian harrastajia?

Tai ihmisiä, joita kiinnostaisi tietää aiheesfa enemmän?
susi nuppunen

Re: Astrologia

ViestiKirjoittaja Fraenia » 17.02.2019 23:28

Miuta kiinnostaisi ihan älyttömästi oppia aiheesta enemmän! Tähdet ja astrologia on aina kiinnostaneet, mutta aina on asian opetteleminen jäänyt. Seurailen tätä kyllä, että jos aiheesta syntyy osaavampien keskuudessa keskustelua niin lupaan tulla heittämään kysymyksiä väliin! :lol:
Fraenia

ViestiKirjoittaja Serene » 18.02.2019 20:02

Sama, kiinnostaa. Tää taitaa kyllä olla melko vaikea aihe itseopiskelemalla... En tajua lukemaani edes alkeista. Olisiko jollakulla heittää linkkiä tai kirjaa, mistä kannattais alkaa katteleen?
Serene

ViestiKirjoittaja Alexandra » 26.07.2020 16:53

Itseopiskellen todellakin työsarkaa riittää! :o Noista eri planeettojen ja huoneiden merkityksistä astrologisessa syntymäkartassa olen yrittänyt selkoa ottaa, mutta voin sanoa että onpas aikaavievää puuhaa ja aloittelija olen tässä aihepiirissä.

Olen yrittänyt selvitellä kuinka merkityksellinen esim. henkilön kuumerkki on aurinkomerkkiin verrattuna?

Onko nouseva merkki kuitenkin kuumerkkiä merkityksellisempi siinä millaisia olemme?

Erittäin, erittäin epäileväisen kaverin kanssa on myös käyty keskustelua siitä onko kyseessä todellakin analyysi luonteesta ja tavoista toimia, vaiko pelkkä Forer-efekti kuten skeptikot väittävät? Toisaalta, kyllä nuo kielteisetkin asiat kovin osuvasti molemmat omikseen tunnistaa ja kovin erilaiset ovat keskenään nämä meidän karttamme... Vielä kun näistä ymmärtäisi enemmän! Eli opittava ei kyllä kesken lopu mikäli tähän alueeseen aikoo kunnolla perehtyä.
Alexandra

ViestiKirjoittaja Fraenia » 28.07.2020 11:29

Joo, itsekin olen yrittänyt omasta kartasta ottaa selkoa.

Nouseva, kuu- ja aurinkomerkit on nyt jotenkin ymmärryksessä, mutta nuo huoneet, niiden merkitykset ja planeetat, joita siellä on, ovat kyllä vielä selvittelyn alla. Ärsyttää kun tavallaa ntosi simppeliä, mutta pitäisi varmaan printata se kartta, että pääsisi tekemään merkintöjä, ehkä se helpottaisi.
Fraenia

ViestiKirjoittaja Alexandra » 28.07.2020 14:59

Fraenia kirjoitti: Ärsyttää kun tavallaa ntosi simppeliä, mutta pitäisi varmaan printata se kartta, että pääsisi tekemään merkintöjä, ehkä se helpottaisi.

Minä printtasin astro.fi -sivustolta sen kartan ja olen yrittänyt siitä nyt sitten selkoa ottaa. Sieltähän saa myös lyhyen pikatulkinnan jonka avulla pääsee vähän kärrylle siitä mitä kaikkea sieltä voisi löytyäkään. :D Yleisestihän sitä ajatellaan että se on se aurinkomerkki joka kertoo millainen kukin on, mutta sehän on vain yksi osa kokonaisuutta.
Alexandra

Paluu Yleinen keskustelu