Olen törmännyt monenlaisiin kokemuksiin tähän liittyen. Joillakin puolisolle ja/ tai suvulle kertominen on mennyt hyvin, joillain ei todellakaan. Erityisesti, mikäli puolisolla on itsellään eri vakaumus, kuin pakanalla, on ristiriitojen todennäköisyys suuri. Jos taas toinen ei välitä uskonasioista juurikaan, menee kertominen yleensä helpommin, tyyliin "just, viime kuussa se oli atkinssin dieetillä, sen jälkeen vatsatanssikurssilla, ja nyt on vuorossa noituus, selevä".Serene kirjoitti:Tässähän ollaankin jännän äärellä sitten jossain vaiheessa, kun mun täytyy jutella uskomuksistani puolison kanssa. Vähän pelkään, mitä hän tuumii.
Kuulostaa lupaaavalta.Keskimmäisessä pojassani erotan erityistä herkkyyttä henkimaailmaan. Hän on aina uskonut myös jälleensyntymään. Kolmevuotiaana hän otti asian itse puheeksi, vaikka tällaisista aiheista ei ikinä ennen oltu puhuttu. Ehkä saan keskimmäisestä lapsestani vielä joskus kaverin tälle tielle.
No mutta, nythän olet löytänyt paikan, josta varmasti tukea irtoaa. Meillä aktiiveilla on välillä kyllä melkoisen tuulinen meno elämässä, joten vastaus saattaa toisinaan viipyä. Toivotaan kuitenkin, että aina vähintään muutama ihminen täällä jotakin juttelemassa, minä suurimmalla todennäköisyydellä. Toivotaan lisäksi, että porukkaa ajan kanssa ilmaantuu enemmän, niin meno on sitten taatumpi.Äitini on joskus kertonut joitakin kokemuksiaan "yliluonnollisesta" ja kummituksista, mutta muuten hän on kyllä niin kapeakatseinen ihminen, että tueksi hänestä ei ole.
Meillä oli tuolla Luonto- osiossa jokin ketjukin lemmikeille, mutta siellä on vielä melko vähän tekstiä. Koirat, lapset ja sukulaiset saavat toki ilmestyä keskustelun lomaan missä hyvänsä sopivaksi katsotussa kohdassa.Siperianhusky on aina ollut mun lempparirotu. Tää ihanuus on asustanut meillä vasta vuoden. Naapurin lapset aina huutelee, että tua se susi taas menee, kun ollaan lenkillä.
Siis mitä, miten mä olen tämän missannut?? Ties kuinka kauan juteltu samassa paikassa, enkä tätkään tiennyt: teilläkin asustaa misuleita! Mä olen kyllä maailman huonoin noita- akka, kun mulla ei sellaisia pikku hirmuja ole.Völva kirjoitti:kolme kissaa...
Pikku ja pikkuDiana kirjoitti:Siis mitä, miten mä olen tämän missannut?? Ties kuinka kauan juteltu samassa paikassa, enkä tätkään tiennyt: teilläkin asustaa misuleita! Mä olen kyllä maailman huonoin noita- akka, kun mulla ei sellaisia pikku hirmuja ole.Völva kirjoitti:kolme kissaa...
Hmm... ehkä mäkin olen oikeasti jonkinlainen maine coon, en siis yhtään ylipainoinen, vaan olen vain kasvanut suureksi.Völva kirjoitti:Vanhin painaa melkein 15 kg ja kevyinkin kahden maatiaiskissan verran. Ovat kooltaan pienen terrierin kokoisia. Eivät siis ole ylipainoisia, kuuluvat vain maailman suurimmaksi kasvavien kissojen rotuun (maine coon).
Diana kirjoitti:Hmm... ehkä mäkin olen oikeasti jonkinlainen maine coon, en siis yhtään ylipainoinen, vaan olen vain kasvanut suureksi.Völva kirjoitti:Vanhin painaa melkein 15 kg ja kevyinkin kahden maatiaiskissan verran. Ovat kooltaan pienen terrierin kokoisia. Eivät siis ole ylipainoisia, kuuluvat vain maailman suurimmaksi kasvavien kissojen rotuun (maine coon).
Tämä rotu luulee olevansa koira, ja siksi pärjää todella hyvin koirien kanssa. Meidän "Freijan kissat" noutaa leluja, tuo ruokakupin sängynviereen aamulla, jos ruoka on loppu, murisee vieraille tai kun ovikello soi ja osaavat istua, nousta seisomaan takatassuilleen ja antaa tassua käskystä (tai no, oikeastaan pyynnöstäDiana kirjoitti:Tuollainen kunnioitettavan kokoinen misukka saattaisi pärjätä jopa meidän kotihirviölle, tai mistä tietää, vaikka mokoma vellihousuinen hauveli jäisi vielä alakynteen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa