Diana kirjoitti:Ja mun puolesta Avalon olisi myös ihana, mutta onko se liian yksipuolinen..?
Tää olis kyl aika ihana nimi.
Diana kirjoitti:Ja mun puolesta Avalon olisi myös ihana, mutta onko se liian yksipuolinen..?
Reea kirjoitti:Diana kirjoitti:Ja mun puolesta Avalon olisi myös ihana, mutta onko se liian yksipuolinen..?
Tää olis kyl aika ihana nimi.
Diana kirjoitti:Luonto- osio on saanut alakategorioita, Puoti on perustettu ja Avalonkin tuli todeksi. Ja nyt sitten vain sisältöä tuottamaan, arvoisat kanssapakanat!
En mä osaakaan. Tähän mennessä kaikki on mennyt helposti, mutta saas nähdä, milloin jotain teknisiä ongelmia ilmaantuu...Völva kirjoitti:Just, ja sä väitit ettet osaa tietokonehommia![]()
Kirjat käsitellään Kirjastossa. Halutessaan voi perustaa ketjun kirja- arvosteluille.pullakahvi kirjoitti:Olisiko aihetta erilliselle osiolle jossa käsiteltäisiin "omalle kohdalle huonoiksi koetuista" kirjoista tai muuten kritiikkiä ansaitsevista kirjoista. Pitäisin tietyllä tavalla erillään suositukset ja kritiikin, mutta voisivat ne samassa ketjussakin toki olla.--Mielipiteitä?
Sinänsä postitiivinen asia, kun on aloitekykyä. Ehdotettu asia on hoidettu. Tähän mennessä foorumi on ollut sen verran hiljainen, ettei keskustelua ole ollut tarvetta hajauttaa kovin monelle alueelle, ja koko Uskonnot- osion poistamista on pohdittu. Kokeillaan nyt, miten tarpeelliseksi Juhlat- osio osoittautuu.Iski vähän järjestelyvimma
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa