Henkiauttajat tai voimaeläimet ovat minulle ei-fyysisiä olentoja, mutta kuten Fenris sanoi, niin ne valikoituvat usein juuri sen perusteella, että sattuvat jotenkin muistuttamaan ihmistä itseään (luonteenpiirteet) tai vastaamaan siihen kehityksen vaiheeseen, jossa kulloinkin on. Henkiauttajat eivät halua, että niistä puhutaan, joten niistä ei sen enempää

, mutta näistä fyysisistä eläimistä minulle erityisen läheinen, ja samalla aaltopituudella, on eräs kissoistani. Se, tai oikeastaan hän, osallistuu rituaaleihin, suhtautuu ihmisiin vähintäänkin omalaatuisesti, vahtii kotiamme muristen vieraille ja ilmoittaen mihin kukin saa istua ja nukkuu jokaikinen yö pää tyynylläni ja tassu poskellani. Meillä on sanaton yhteys ja voisin oikeastaan sanoa, että häneen minulla on lähes maaginen yhteys. En pysty nukahtamaan ilman häntä (puolisosta nyt viis

) ja jos hän ilmoittaa, että rituaaliin osallistuvassa henkilössä on jotakin häikkää, niin uskon häntä. Olen aina sanonut, etten koe olevani noita, mutta ainakin minulla on ilmeisesti noidan kissa, tosin sekään ei ole musta vaan punainen